f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, February 22, 2009

hot & cold !

hari ni hujan !!!!!!
miracle & Alhamdulillah...
dah sebulan ni aku tdo bermandi kn peloh...
bak kate dali, "jogging atas katil pn da ok"....
ahahahahahahhaa....
Alhamdulillah hujan...
tp kn, aku br je bsuh kete....
waaaaaaaaa...
ari 2 xnk ujan, ari ni plak nk ujan...
hehehehehehe...

erm, semlm dpt tau yg test INVESTMENT ANALYSIS ditunda ke 3Mac...
waaaaa...
sgt la lega, klu x, skang ni mst tgh study~
amboi...
pemalas ye ko ni diba oii~
^_^

kelmarin aku join la 1 club ni...
kelab kenari...
huhuhu...
malu la sbb ahli br kn...
cm poyo x aku join club2 cm 2??
xsalah kot, da aku minat....
aku ske tmbh kwn2 ni...
then tgk2 kt gallery kete club 2, mmg cun laa...
cantek dorg touch up kete...
aku nk wat cm 2 ke???
klu da keje bleh kot...
nk pakai duit mak je, kopak gk mak aku...
hehehehehehe....

yg pasti nye, today aku FREE abis laa...
mlm kot br study...
insyaAllah~
peace

^_^

No comments: