f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, March 18, 2009

final exam ~

salam to all...

huhu...
bile sebut je final exam, sume org da cuak2...
sbb ape cuak???
sbb xtau ape yg dipelajari sepanjang 1 sem ni...
ahahahhaa...
adakah anda begitu??
tidak !! sy sorg je begitu...

act, final exam bln APRIL ni...
just around the corner...
byk gk topik nk kene cover...
mggu ni & mggu dpn lect da bz nk wat test 2...
so, bermula la sesi perahan otak...
bertambah la penat aku ni ~
xpe, tu kn lumrah org blaja...
terima aje lah !! jgn byk bunyi !!
hehehehe....

this weekend mmg xbleh nk blk cz nk siap kn mandarin...
kene berlakon...
huhuhu...
bajet artis la nk shooting2??
ahahahahaha..
bukn slalu...
for this subjek, aku kene wat yg terbaik cz xde final exam...
that's why projek kene wat btul2...
insyaAllah, WE CAN DO IT !!!
^_^

ooo yah !!
i got a story 4 u ~
korg nk tau x, selendang yg slalu aku pakai tu??
kt SEGAMAT, selendang tu RM15-RM20, ok !!!
damn !!!
mahal gile....
kt KL bleh dpt RM10 je...
adoii, frust gile...
br ingat nk tmbh koleksi selendang...
tp terbantut sbb hrge...
aku bukn x mmpu, tp kt KL aku bleh dpt murah kot...
never mind, aku xkish pn, tggu blk KL la br beli...
ye x??
huhuhu....

k la, da mlm...
time utk tdo...
gdnite all ~
^_^

No comments: