f.o.l.l.o.w.e.r.s

Saturday, April 18, 2009

final exam mode~


salam to all..

lg beberape hari je final exam da nk stat...

huhuhu...
nervous la gk(tp xstudy pn!!pe la dba oi!!)..

hehehehe...

my first paper is ISLAMIC FINANCE...
22 april 2009 bersamaan dgn hari rabu...

mase jam 2.15 - 5.15 ptg...

bertempat di DST...

huhuhu...

1 haprak pn xstat lg ni...

tp td br dpt hint, cik pian bg kt ea~ thanx cik pian!!

jap2 lg br nk study...
hehehehe....

adoi...
panas nye la segamat ni...

aku rse bukn segamat je, tp 1 malaysia kot...

adoii...

mlm td aku, ea ngn sue layan movie dlm bilk SAUNA...

mmg pengalaman yg menakjubkan laa...

ahahahahahaaha...

biase tgk movie dlm keadaan yg sejuk & selesa, tp kami LAIN...

ahaahahahahaha...

adoii...

xbleh blah panas ni...

kwn2, gdluck 4 final exam k...
thanx utk kerjasama antara kite sepjg 1 sem ni...

next sem kite ade lg 1 sem b4 gi praktikal...
hrp2, kite sume lulus dgn sukses~
yehaaa!!!
hehehehehehehehe....


ni adalah jadual exam aku...
22 april 2009
- ISLAMIC FINANCE (2.15pm - 5.15pm @ DST)

29 april 2009
- MALAYSIAN DERIVATIVES (9am - 12pm @ C105-113)
02 mei 2009 - attending AIM~ yehaa~
04 mei 2009 - MONETARY ECONOMICS (2.15pm - 5.15pm @ DSP)
08 mei 2009
- INVESTMENT ANALYSIS (8.30am - 11.30am @ DST)


[notaku: semlm aku mekapkn anis & aen for their MPG or PGN..aku rase mekap cm x ok je..but dorg ckp ok & cantik..hehe..anyway, thanx gk kt yda sbb tlg letakkn foundation..ea & sue plak kire mcm consultant laa..ahahaha..thanx to all~]

wish me luck !!

No comments: