f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, May 20, 2009

demam~

salam to all...

huhuhu..
da lame xupdate blog...
rindu la plak...
hehehehehe...

well, sepanjang mggu lps aku sibuk mengecat tadika mak aku...
dan hasilnye, sgt memuaskan...
isnin aritu bdk2 da stat blaja kt skola br mereka...
rase happy sgt utk dorg...
sbb finally dorg merasa keselesaan bersekolah....
dan kami pn merasa keselesaan duduk dirumah sendiri...
act, da smggu aku FLU and BATUK2...
rase mcm demam pn ye, tp xla demam panas...
hehehehe...
umah aku ni still in progress lg...
br kemas skit2, and plan nye adalah mengecat semula rumah ni...
planning asal, mak mintk buah hati sy dtg tlg mengecat...
and kami sume pn sepakat nk mengecat bersama2...
tp hasil dr mengecat tadika tempoh hari, kami sume DEMAM~
adoiii~
and mak pikir2, upah org je la...
sbb if kami mengecat, brg2 still nk kene ubah sane sini...
almari sume xpulak la berat2 kn...
mak ckp sure kami sume flat laa....
huhuhuhu...
so, the decision is upah org shj...
kami hanye mengemas dan menyusun semula semua almari2 dan kabinet...
and semlm proses membuang segala benda telah dilakukan...
korg tau x brape byk kitorg pnye baju yg xpakai????
oh, GOD~
penuh sepelastik beg sampah yg super besar tu...
tudung je da setengah beg plastik...
baju2 pn cmtu...
haih~
mane la nk dicampakkn...
kitorg ingat nk bg org je...
sedekah dpt pahala kn~
hehehehehehee....

bile pikir2 blk, byk gk benda xgune dlm rumah aku ni...
dan benda tu jugak mengumpulkan habuk dan sawang2 yg sgt byk...
adoiii~
semlm hari bersin serumah sbb rumah kami terlalu byk habuk dan semasa proses mengemas kami menyedut habuk dlm kuantiti yg agk byk dan kesannye kami bersin beramai2 smbil hingus meleleh~
yekk!! disgusting btul~
ahahahahahahahahha...

our mission is rumah cantik by end of school holiday..
insyaAllah~


hmmm...
dlm demam2 aku ni, mlm2 aku merayap gk...
hehehehe...
sape lg klu bukn melepak ngn abg z, aroke & dewi...
adoii~
demam2 pn nk merayap kn diba oii~
buah hati ckp, "cyg degil, suro mkn ubat xnk, bleh kua plak, demam truk pdn muke"...
ahahahahahaha...
jahat kn ayat die?? die mmg cmtu...
sgt tegas org nye tp dlm mase yg same die mengingatkan aku, mengejek aku pn ye gk tu...
tu la sbb nye syg aku ni bertambah2 kt die~
ecececececece~
da lari tajuk ni weh~
hehehehehe...
so, ari isnin mlm aku kua ngn abg z & aroke...
lepak kt uptown je, gelak2 mcm org gile...
sbb melayan aroke yg sengal~
ahahahahahahaha....
then mlm semlm, kua ngn dewi plak...
die blanje tk wayang, cite PUSH...
sebuah cerita yg slow, tp best laa even ramai org tdo~
wakakakakakaka~
thanx dewi blanje aku ^_^
thanx abg z blanje kite ^_^
waaaa, cuti2 cm ni mmg mkn blanje org je la kn...
aku mane ade duit, sape suro ajak??
hehhehehehehe...

ok la, nk berehat sebentar...
c u soon~

[notaku: gmbr tadika nnti aku upload~ esok bday aku~ big wish terawal plak, papepn thanx~ miss HIM badly]

No comments: