f.o.l.l.o.w.e.r.s

Tuesday, May 12, 2009

happy~

salam to all...

tajuk diatas xde kene mengena ngn entry..
hehehe...
harini aku bgn awal pg...

waaa~ miracle tu~
ahahahahahaha...
bukan bermaksud aku ni slalu bgn lmbt, cume time cuti2 cani la aku ade chance nk bgn lmbt...
even kene marah ngn mak...
sori mak~

bgn awal ari ni sbb:
  • nk wat kertas soalan pekse utk bdk2 taski mak
  • nk gi teman bday boy wat IC
  • dalam mase yg same, aku pn nk renew IC aku
  • gi beli ink utk mesin fotostat mak aku yg da lame tersadai ni
hehehehe...
tp nye, sejak dr td aku still x wat pape...
i mean, xstat pn lg wat 1 of the list tu...
aku ingat nk wat kertas soalan, tp mak ckp bg mak ajar dlu dlu bdk2 ni...
sbb klu nk wat, mak aku kene ade skali, so better wat mlm nnti..
hosh~
ok mak!!

erm, anyway, today is my adik pnye bday...
waaa...
da besar adik aku, tu yg semangat nk wat IC tu...
hehehehehe...



name die AHMAD AMEER, umur 12 TAHUN, 12 MEI 1997
  • moga pjg umur & dimurahkan rezeki
  • be a good boy
  • cepat2 skit besar
  • be more matured
  • semoga sukses dlm ape jua yg ditempuhi
[notaku: bday aku pn lg beberape hari je...ya Allah, da tua..hehehe]

No comments: