f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, June 24, 2009

menghitung hari~

detik demi detik...
masa ku nnti apakan ada..
jln cerita, kisah yg pjg...
menghitung hari~

hehehehe.... sila nyanyi lagu ikot tone yg btul ye... hehehehe...

actually, aku tgh dok kire2 hari nk blk ke SEGAMAT yg tercinta tu.. lbh kurg 10 hari lg aku nk blk sane... waaaa~ rse mls pn ade, tp excited gk ni... hehehe..
ari selase lps, aku da dftr kelas dah... ea yg susun kn jadual and jadual kali ni ok la gk... mcm sem lps gk... hari isnin kelas stat pkul2 smpai pkul6... ari selasa ngn rabu agk pack... stat dr pkul8 smpai 6... ari khamis plak kelas pkul8 smpai 10... pastu rehat jap, smbg dr pkul2 smpai 4... ari jumaat FREE ok~ jgn jeles!!! hehehehehe...
aku rse ok la jadual tu, cume xtau lecturer je... hopefully dpt lecturer yg best2 laa... amin~
fyi, sem dpn kire last sem la aku berkuliah... sbb sem lg 1 aku da praktikal and then da grad... waaa~ sgt xsbr nk tggu saat tu... da penat rse nye blaja ni... diploma 3thn, dgree plak 2 1/2 thn... perghh~ mase terlalu cpt berlalu dan plg aku xsedar kwn2 aku ramai da kawen... adoi~ aku gk yg ketinggalan... ahahahahahhaah~ its ok kot.. relax dlu laa~ ^_^

and the worst part that i'm worried about is MONEY~
bln ni je mak da spend byk for our new house + her kindergarden... byk benda gk yg bleh dikatekn tertunggak... byk ke?? xbyk, cume ade la benda yg xbrape nk settle lg... so, nxt month mak kene spend double la utk bnde yg xsettle tu... da la aku ngn mirah da nk naik sem da ni... brg byk xbeli lg... rse riso sgt2~
awal bln mmg la mak ade duit, tp nth la, rse cm sush hati plak nk mintk byk2... PTPTN??? tggu la smpai nk msuk bln kedua, br la dpt... lembap~ hehehehe... td aku g baitulmal, tnye psl biasiswa aku ngn mirah... tp mcm biase la kn, dlm proses~ adoii~ smpai bile dlm proses nye encik?? dr bln1 kami anta xkn la smpai skang still dlm proses lg?? come on laa~ kami da nk naik sem da ni... huh~

[notaku : xsbr nk jmpe kwn2.. nk tgk keadaan rumah sewa yg ditinggalkan dan mkn makanan yg same sepanjang sem bersama ea ngn sue.. hehehe]

No comments: