f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, July 19, 2009

award from nisah~

1.Copy badge "2009 Cute Blogger Award"diatas untuk diletakkan diblog anda.



2.Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini
: : pemberi award ni adik aku... bdk skola lg.. blum SPM lg.. masih kecik tp badan besar gk... gagah tau, jgn main2... hehehehehe... die adik aku yg ke4, kire anak pompuan bongsu la... manje la gk... kecik2 slalu nangis2... klu org buat die, die akan nangis... ahahahahahaha~

3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di tag)
  • aku da 23 tahun dah.. tua~
  • aku sulong dr 7 beradik~
  • sgt sg pd family & buah hati~
  • akan berkahwin pd umur 25 tahun~
  • arwah ayah da meninggalkan kami 10 tahun~
  • suke makan & berdating~
  • future hubby mohd zulkhairi, insyaAllah~
  • aku sorg yg independent~
  • mekap adalah darah daging aku~
  • akan bekerja next year.. yay!!!

4. Anda perlu memilih 6-7 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
: : sape2 la yg nk buat~

No comments: