f.o.l.l.o.w.e.r.s

Monday, July 27, 2009

advance~

haih~

mid sem in advance sgt xbest sbb mood nk cuti tu xde lgsg.. ye la, tau cuti pn mengejut and trus je blk umah... adoii.. mmg xde mood cuti~

cuti ni da diselaraskan seluruh UiTM... segala sbb sume org pn da tau and aku malas dah nk cite pjg2... papepn, happy holiday la utk kwn2 ku~

ari jumaat aritu, sesmpai je aku kt KL, aku trus g tgk azie and her new born child... die bersalin in advance.. pergh!! comey gile tau x?? ye la, da name pn baby kn... hehehe... masuk ni da 2 kali aku melawat anak kwn aku yg fresh lg.. meaning that hari 1st baby tu lahir sbgai hamba Allah kt dunia ni... 1st anak shidah, hari die bersalin je, aku dpt tau die kua hsptl je aku trus g tgk... yg 2nd ni anak azie la... azie lahir normal tau x?? adoi, ngeri laa... hehehe.. name anak die AHMAD ACRYL ADAM B. AHMAD FAISAL... perghh~ name nk gk eja pelik2... hehehe.. papepn, aku happy utk dorg, TAHNIAH!! yg plg happy mst la faisal, ske sgt dpt anak... hahahahaha~


then, mlm nye aku kua mkn pizza dgn family aku... mirah blanje... tibe2 plak dewi ajak kua, so aku pn kua la smpai pkul2 pg... smbg tgk cite gossip girl season 2, pkul6 pg br aku td.. gile kentang~

ni gmbr ngn mak.. baju raya kami.. baju jenis ape?? rahsia laaa~

ari sabtu, seharian kua ngn family... shopping baju raya in advance... ahahahahahhahahahahaa~ mst korg gelak sakan kn dgr aku da beli baju raya?? well, tu la trend family aku... ske beli in advance sbb xnk shopping time puasa... tau2 je la kn jln TAR tu, especially time puasa... xpulak la ramai umat manusia bersesak2 kt ctu... cukup la pengalaman2 yg lepas... konon nk beli time nk dkt2 raye, tp akhirnya terpakse berabis duit beli kt butik2 sbb jln TAR penuh dgn org... huhu~ kire kami adik bradik da complete dah baju raya... cume yg lelaki je.. adik laki aku yg besar tu da anta tempah dah baju die... baju pnye la cantik, kalah org nk menikah... hehehehe... yg adik laki kecik ni, mak akan beli ready made kt parkson b4 raya nnti... lgpn dorg kecik, baju xde la mahal sgt if beli last minit pn kn... hehehehe~

ari ahad plak, kua ngn mak beli tudung raya and anta tempah baju melayu adik aku... then lepak umah je sbb nk ganti tdo... wakakakakaka~

salam takziah diucapkan kpd family Yasmin Ahmad.. moga roh arwah Yasmin ditempatkan di tempat org yg beriman... amin~

nape la sume in advance ek?? layan je la~ hehehe~

[notaku: bile la nk jmpe buah hati ni? rindu~]

No comments: