f.o.l.l.o.w.e.r.s

Thursday, July 2, 2009

seharian bersama besfren~

salam to all...

01. 07. 09 iaitu hari rabu... hehehee...
semlm dr tghari aku kua smpai la ke tgh pg... and aku blk umah pkul1 lbh gk laa...
tghari nye aku anta adik aku g umah besfren die kt puchong dan kebetulannye besfren aku pn ade kt sane...
so, dikesempatan yg ade ni, aku pn gi la melawat besfren aku dan anak nye... kebetulan die da xkeje and menganggur sementara nk keje blk ngn hubby die...
gi umah die jmpe anak die skali.. ya rabbi, sgt tembam k anak die.. geram aku...
mcm biase la kn, bile besfren jmpe, borak2 la dr hati ke hati... cite mslh family, kwn2 dan mcm2 lg laa.. she's the one who knows me better selain mak & buah hati aku...
i'm happy for her sbb life dorg bleh dikatekn agk stabil wat mse skang.. and plg mengejutkn die PREGNANT lg... damn!! sgt jeles laaa...
anak 1st br 6 bln, da mengandong lg... tahniah dear... rezeki jgn ditolak... ^_^
puas borak2 and mkn2, aku pn beransur la, sbb da ptg and aku ade temujanji lain...
finally dpt gk jmpe die b4 aku blk segamat blk and dpt bg present anak die yg da lame aku simpan... hehehehe... love u so much besties ^_^

ni la anak shidah... just call him HAKIMI... bulu mate pjg tau, kalah pengantin...

then, blk je dr umah shidah, aku pn siap2 la utk kua plak ngn kesayangan aku (gmbr kt header blog aku ni la kesayangan aku)....
amik cikyah dlu kt midvalley and trus grk g OU and kami menonton cite transformers same2...
mase transformers 1 dlu pn kami tgk same2 and of kos la transformers 2 ni wajib tgk same2... hehehe...
ayush blanje kami wayang... sgt best la cite transformers tu... and yg plg best, akhirnye ayush bwk gk REZA kesayangan die... hehehe...
yg lain xjmpe lg bf die tu, and aku dpt jmpe bf die pn sbb kami pergi bercuti same2 aritu.... hehehe...
ea bwk israq la, mcm biase sbb die plg jauh antara kami2... hehehe... bee plak bwk arep bakal pelakon popular... hehehehe... hopefully la ye... amin~
seharian bersama kwn2 tersyg sgt best ok~
dpt gk jmp kwn2 b4 blk segamat blk... thanx all... i love u guys & frenz 4ever tau.. ^_^

Align Center[notaku: buah hati sy sudah naik gaji... Alhamdulillah~ tp arini dpt berita sedih, kwn mak pnye suami meninggal dunia.. Al-Fatihah~]

No comments: