f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, August 9, 2009

wedding + AGM meeting~

salam to all...

da lame x update blog.. mklm la, bz memanjang... dgn asaimen yg berlambak... huhuhu.. begini la life student~

so, this weekend, supposed aku ade workshop Research Methodology, tp aku xdpt nk hadirkn diri.. sbb nye:
  • aku ade AGM Kumpulan Aktivis Muda YPU kali ke-2, aku S/U wajib ade
  • tlg2 kt wedding kaklong & fairuz
kaklong a.k.a Nazifah ni anak kpd kwn mak, makyah and ayah aku... name nye cik Mohd Anuar... dr dlu lg mmg kenal rapat.. so, wedding ni plak wedding pertama dlm family die and kami yg sgt rapat ngn die kene la tlg ape yg ptt... kaklong and fairuz selamat diijabkabulkan oleh cik Anuar sendiri pada 08/08/09 yg lepas... majlis agak meriah gk sbb family cik Anuar ngn cik Zah memenuhi masjid.. ahli KAMY pn ramai yg join skali... ade 1 insiden yg xdpt aku lupe ari tu... mcm biase la kn, smpai2 trus la masuk masjid... then salam2, lepak jap, tibe2 cik Anuar pggl mintk tlg angkat dulang hantaran pihak lelaki sbb xcukup org.. so, aku pn semangat kua and aku dapati HEELS aku hilang... adoii... nk mencarut, aku kt masjid... aku pendam je la kemarahan aku tu kn... mane xgeram, kt masjid pn org nk mencuri... da xtkt ngn dose ke?? tu la maki hamun dan sumpah seranah aku sepjg majlis akad kaklong... pastu, ade 1 lg perkara menarik... kaklong nikah kt masjid Alfalah kt USJ9... imam yg dtg tu pnye la sempoi gile.. pastu ckp laju je smpaikan dah sah pn kitorg xperasan... hahahaha... mmg lawak skit la... tp 4 me, it's good sbb xyah la nk bce2 khutbah lg kn sbb b4 kawen pengantin da g kursus... so, stret 4wd je la kn... bagus2, jimat mase.. hehehe~

abis je majlis akad nikah, kitorg sume kene g umah pengantin, ade jamuan skit... korg tau x 1 surprise utk aku?? yeah~ HEELS aku dtg blk ok! nth minah mane nth suke suki je pakai... xrespek lgsg brg org... kot ye terdesak pn, selipar masjid ade kn.. adeh la~

after makan2, kami beransur sbb mlm nye ade raptai and AGM~

mlm nye lps maghrib, da siap2 trus grk g DEWAN SIRIM.. masuk je dlm sirim tu, kami da meronda2 cr dewan... org xpenah pegi mmg xkn jmpe la dewan nye kt ne... hehehehe... so, kitorg tnye guard tu, rupe2nye dekat je dr pintu gerbang tu... hehehehe... lawak je... then, pas jmpe je dewan tu, kami trus masuk and trus makan... raptai stat agk lewat gk la sbb ramai yg lmbt... mklm la, penat majlis nikah xabis lg... hehehehe~

lbh kurg pkul9.45 raptai pn stat laa... cik Anuar explain skit2 psl job kitorg utk ari esok... pot pet pot pet... pkul10.20 meeting mule... even ramai AJK atasan xdtg, tp meeting ttp proceed sbb cukup korum... meeting pnye meeting, da dpt dah AJK baru.. aku jd NAIB KETUA... hehehe... aku ok je, xkisah pn... hehhe... overall meeting ok la and meeting abis dlm pkul11.. abis je kami trus gerak g INTEKMA... cik Anuar ade book apartment utk kitorg... so, beradu la kami disana~

09/08/09, pkul10 kami da siap2 and berada kt dewan.. overall, majlis berjalan dgn lancar... byk gk VVIP and VIP yg dtg... antara nye Datuk Seri Anwar Ibrahim & isteri... then Menteri Besar Selangor & isteri pn dtg... oh ya, fyi, cik Anuar ni sgt dikenali and bg aku beliau adalah tokoh yg ptt dicontohi... selain tu, beliau ni da mcm family da ngn aku sbb beliau sgt BAIK~

da la, malas nk cite dah... enjoy gmbr2 k...

to Nazifah & Fairuz, Selamat Pengantin Baru, Moga Kekal Hgga Akhir Hayat~

ni la pengantinnye, comey je~

ni posing mencapub~

AJK KAMY sblm memulakan tugas~

aku and adik2ku~

my family & pengantin~ha, special appearance.. yg baju putih tu la cik Anuar nye a.k.a tuan rumah~

[notaku: aku skang kt KL lg... esok br blk segamat.. huhu~]

No comments: