f.o.l.l.o.w.e.r.s

Monday, September 28, 2009

raya dtg lg~

salam to all...

da lame x update blog... sbb kebelakangan ni aku bz + mood xbrape nk baik.. huhuhu~

well, aku nk cite psl raya gk sbb sume org cite psl raya... kt FB plak sume org upload gmbr raya... waaa, mst la sbb raya kn sethn skali... mmg WAJIB disambut dgn meriah... tp guess what?? aku raya pertama da stat wat asaimen, ok~ layan je la~

thn ni aku beraya kt kpg atok lg... di Felda Soeharto, Tanjung Malim... disitu la aku dilahirkn.. cewah~ well, kali ni pkck aku yg 2nd last and mkck aku je yg beraya kt umah atok... pkck yg lain beraya umah mertua dlu... oh ya, tak lupe juge makngah sbb makngah mmg duduk kt ctu je.. so, raya ni xberapa nk meriah laa... tu psl aku siap bleh wat asaimen raya pertama tu... tmbh2 plak atok xbrape nk sihat... and pkck yg biase bwk kami sekeluarga berjalan pn xde... tu yg kebosanan tu... tp ape2pn, raya kt kpg atok mmg best sbb mskn WAJIB time raya adalah favorite kami sekeluarga... ape die?? ayam masak kicap... syok abes weh~ huhuhu~ and thn ni raya pertama kami da pergi kubur ayah... kebiasaannye kami nk blk br singgah kubur... tp sbb da xtau nk wat ape, tu yg pegi kubur... ye la, raya2 ni lebih afdal melawat yg masih hidup dlu~ huhu~ so, enjoy the picture k~

ni baju raya ku~ kebaya AGAIN for this year~ family theme: PURPLE~

adik2 lelaki ku~ ameer, ammar & azizi~

us with emak and nisa~ sepupuku yg asik berkepit dgn kiki die~

kami adik bradik di pagi raya~

9 years without HIM~ Al-Fatihah~


then raya kedua kami da grk g bota plak... kpg mak aku... smpai2 je trus beraya kt manjung, umah makcho... pastu g umah pakngah...then g umah makseni... then g umah pak it and lastly umah makyah... of kos la, umah makyah last skali sbb kami tdo sane... hehehehe... well, raya ketiga aku ikot family mak aku g meminang+bertunang utk sepupu aku... just imagine that girl baru berumur 19 thn ok~ br je msuk blaja kursus pre-law kt uitm merbuk... and plg surprise skali, mereka akan berkahwin TGH THN DPN ok~ ha, layan je la... klu sepupu aku tu xpe la gk sbb die mmg da ptt kawen... yg girl tu la, pas kawen nk kene jge suami, klu mengandung kang nk kene jge badan plak.. dgn kuliah lg... just imagine that~ hopefully mereka mampu melalui liku2 kehidupan bersama kelak.. amin~

kami berjubah~


hero bersama superwomen~ hehehehe~


then raya keempat aku da blk KL semula... memulakan asaimen yg berlambak2.. and Alhamdulillah siap gk skit2... so skang ni nk kene mengadap test yg berderet2 plak... sabar je... nsb la lg beberapa mggu je aku nk abis sem... SGT XSBR ok~ hahahahahaha~

oh ya, psl entry sdey aku tu korg xyah la tau k... hnye kwn2 rapat je yg tau... sori sgt2, bukn xnk cerita.. tp ia melibatkan hati org lain juga... family aku pn xtau... cume aku, die + kwn2 rapat shj~

[notaku: wish me luck utk sume test yg akan dtg~ ]

No comments: