f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, September 16, 2009

selamat hari raya~

aku nk ucapkan selamat hari raya buat sume kwn2 and family yg tercinta~
maaf zahir batin~

saja ucap awal tkt xsempat nk update... mklm la, da bz nk raya kn... hehehe~
well, esok aku akan pulang ke rumah and berbuka bersama kwn2 tercinta... then mlm nye da nk stat wat kek... byk gk order kek aku... perghhh~

oh ya! td aku ade test SM... xbleh wat sgt sbb xbace... hahahahahaha... jnji lulus sudah~

naik cuti ade test yg berlambak2, asaimen yg berlambak and bermacam2 lg kerja perlu disettlekan.. aku da naik gile dah ni... cepat la abis sem... ya Allah~


[notaku: td aku da bce blog ynaaohynaa. aku sgt bersimpati dgn nasib die and harap die tabah. ni yg membuatkn aku nerves nk bertunang ni. ape2pn, Allah da tetapkn sume tu and setiap yg berlaku ade hikmah nye~]

No comments: