f.o.l.l.o.w.e.r.s

Thursday, November 19, 2009

a big congrats~

salam to all..

seperti yg korg sume tau, hari ni result UPSR kua.. hehehe.. guess what?? adik aku dpt 5A.. huhuhu.. Alhamdulillah, syukur~

pg td aku, mak and adik2 pegi sekolah die sbb ade majlis anugerah cemerlang.. b4 tau result, mcm biase la bg hadiah utk student yg dpt no 1-3 and terbaik matapelajaran.. mcm biase, adik aku yg last skali, Ahmad Azizi, dpt 3 matapelajaran terbaik... pendidikan islam, jawi ngn bahasa arab.. adik aku yg Ahmad Ameer dpt byk thn ni.. die dpt terbaik pendidikan islam, pengawas, pembaca doa, and the BEST part is TOKOH MURID.. kami sgt berbangga~

overall, ape yg aku bleh nmpk, cikgu2 kt skola tu sgt suke ngn adik aku.. and cikgu2 pn sgt kagum dgn cre mak mendidik anak2.. smpaikn tadika & nuseri mak aku penuh ngn anak2 cikgu dr skola tu.. hehehe.. Alhamdulillah, berkat usaha mak aku gk sume tu.. Allah murahkn rezeki mak aku~

ok, arini aku nk tdoo je.. nk charge energy.. esok nk drive dr KL ke Perlis.. jauh siot.. adeh.. xpe2, nsb ade lg 2 driver.. so, bleh gilir2.. and insyaAllah kami akan berkonvoi bersama iezzat.. dear frens, doakan la kami sume selamat pergi dan pulang.. Amin~






[notaku: sian kt die, tp cane nk tlg? xpe la, rest dlu ok. nnti aku akan tlg mane yg mmpu. smile jgn stress~]


No comments: