f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, November 15, 2009

merdeka~

salam to all..

super duper happy cz finally habis jugak final exam untuk degree ku, HEAVEN siot~

Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah~ ^_^

next episod, aku akan stat berpraktikal di SIRIM.. dr bln12 hgga bln4.. and lupe nk bgtau yg advisor aku adalah Dr. Omar Samat.. he's a nice + funny guy.. sgt TERUJA dpt DO~

oh yes, overall, paper this sem sume bleh jwb dgn jaya nye... cume xbrape nk konfiden la dgn huraian dan gorengan yg dibuat.. ape2pn, semoga lulus dgn jaya nye to me & frens~

lepas ni fokus kt praktikal + thesis plak and insyaAllah end of next year aku akan jd graduan degree plak.. wah, can't wait 4 that moment... lg2 bersama kwn2 yg mmg super duper best.. ditambah pula dgn adanye si secret admire tu.. berganda2 keTERUJAan~ ^_^

oh ya, guess what?? i'm still in SEGAMAT.. believe it or not?? hahahahaha... biase nye aku la org 1st akan balik KL... tp kali ni terPENDING plak... ahahahahahah... act, aku ade seminar esok then ade perjumpaan praktikal.. so, nk blk pn mcm alang2 je.. mak aku pn kte xpyh blk.. ye la, duit lg kn... huhuhu.. so, berkampung la lg beberapa hari kt segamat ni... lgpn ok gk sbb ni la last nk meronda tmpt org... pasni klu smbg master pn sure kt s.alam je.. huhuhu.. xpe, gunakan mase yg ade ni utk menikmati keindahan segamat buat kali terakhir... hahahahaha~

so, skang mmg xtau nk wat ape.. kemas2 brg + tdo + FB-ing je laa.. hehehe... xpe2, bertahan.. lg beberapa hari je.. hehehehe~

ok la, mau mengemas brg ni... nnti aku smbg blk k~ ^_^


[notaku: die blk arini. nk ikot boleh? bluek~]


No comments: