f.o.l.l.o.w.e.r.s

Thursday, December 17, 2009

happy new year~

salam to all...

hehehe.. lepas asar td aku da bace doa akhir thn.. lepas maghrib kang nk bace awal thn pnye doa plak.. even ABC, tp doa dlm hati je la.. mudah2an thn baru ni aku lebih kuat dan tabah menghadapi dugaan dariNya~

aku hrp segala kenangan suka duka thn yg br je lepas ni, aku dpt lupe kan dan mulakan hidup baru.. kenangan yg suke + gembira of kos akan diingati.. tp kenangan duka, mmg WAJIB dilupakan.. aku pn nk perbaiki segala kelemahan yg ade and berubah menjadi insan yg berguna.. pasni nk seimbang kn hal duniawi & akhirat.. kite xtau nsb akan dtg.. aku akan berubah, InsyaAllah... hopefully thn yg akan dtg ni membawa seribu makna utk aku, family & kwn2~

Amin~ ^_^

well, harini seronok sgt.. free and xde keje.. sbb nye org di ofis sume ade meeting.. tggl la aku keseorangan dlm ofis tu.. pastu ptg nye, exec yg slalu bg aku keje tu amik half day.. cuti plak, lg la aku seronok, tp bosan skit la.. hehehehe.. even ade keje pn, aku mls nk wat... bile aku wat je benda tu, mule la mate ni mengantok ya Rabbi.. adeh la setan~

oh ye, harini bday Encik Anuar.. gmbar pkck Anuar ade kt entry bawah... hehehee.. Selamat Ulangtahun Kelahiran pkck.. moga panjang umur & dimurahkan rezeki~ ^_^

so, esok cuti.. diulangi, esok aku CUTI.. hehehe.. poyo je, sume org pn cuti.. hehehe... ade 2 plan, xtau mane 1 yg jadi.. hehehe.. then, weekend ni pn aku sibok... ade 2 wedding kene attend.. wah, kenyang la aku + naik berat badan la cmni.. hehehe.. xpe2, jnji hati senang~ ^_^

oh ye, baru2 ni aku bertukar bedak muke.. hahaha.. b4 this aku pakai maybelline.. tibe2 mcm nk try ZA plak.. aku br je pakai.. so far, aku rse xsehebat maybelline sbb bedak ni mcm wat muke aku lg berminyak je... huhuhu.. xpe la, abis kn dlu ZA ni.. mane tau lame2 serasi~



[notaku: aku btul2 + nekad nk lupekan hal tu. da byk kali aku ulang benda ni. tp aku manusia gk kn. mst la ade hati & perasaan. mst akan teringat. normal la tu. heh. ha, ingat nk jmpe penguat semangat. nk amik broadband. die mcm xgune je. xnmpk pn online. bleh la terminate cepat. hehe~]


No comments: