f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, January 24, 2010

kali ni pasti~

salam to all..

1stly, sori sbb da lame tak update blog.. maaf kpd sesape yg menunggu nxt entry aku.. hehe.. aku agak bz men'settle'kn hal2 yg berkaitan dgn hidup aku.. especially my thesis.. sgt serabut dan LOST~

but i've already found the topic and hopefully my advisor will say YES & PROCEED this time.. rse mcm phm je tajuk aku tu.. utk kali ke3.. hehehe~

byk nk cite sbnrnye.. tp xtau nk stat dr mane.. redah je la eh.. hehehe~

about my practical, mggu lps sgt BOSAN.. dan aku beberape kali tersengguk2 akibat terlalu BORING wat benda yg same.. ditambah plak exec yg slalu bg aku keje tu cuti plak.. adoiyai, mmg mati kutu aku dibuatnye.. mcm ni la nsb bdk PRAKTIKAL~

T_T

last thursday, aku wat kek.. setelah sekian lame biz aku tu terkubur, tibe2 ade plak org yg nk order and dapat smbutan yg hebat.. rse teruja gk laa.. kwn2 aku siap ade yg nk jd dealer lg nk jual kt ofis dorg.. suke2.. hehehe.. hopefully, biz kecil2an aku ni berjalan dgn lancar.. Amin~ ^_^

kalau nk tgk cakes aku sila ke FB ye, atau klik disini~

jumaat lepas, aku tgk cite Adnan Sempit dgn suri & nor.. sgt kelakar citenye.. xlarat nk gelak.. hahahahahaaha... semlm, sabtu, aku g tgk anak besfren aku.. da anak kedua dah die.. aku ni kawen pn blum.. hehehehe.. its ok, just go with the flow.. ermm.. kalini anak die muke lain skit.. maybe ikot hubby die.. anak 1st sebijik muke besfren aku.. apepn, anak2 die mmg SGT comey and trademark anak die BULU MATA pjg dan lentik.. mcm pompuan, tp anak die dua2 laki.. hero malaya in future.. hehehe.. anyway, CONGRATS darling for ur second baby.. i'm really happy for u.. pasni rancang skit.. ade la space ko nk keje & bg anak2 ko membesar.. hehehe~


mlm nye kua bersama si dia.. siapakah? u know who u are.. kami g tgk cite LEGION yg citenye sgt la scary bg aku.. sorry ar aku terbelasah ko, sape suro ajak aku tgk cite mcmtu.. pdn muke.. hehehehe... memandangkn ko bace blog aku, aku ucapkan selamat datang.. sori if blog aku tak best sbb sume ni entry suke2 je.. hehehe~

kata2 utk si dia:
thanx sbb sudi kwn ngn aku and layan karenah aku.. sorry klu ko ade rse boring ngn aku.. aku xsngke yg ko mmg byk ckp and aku suke dgr celoteh ko.. xkisah pn.. dgn ko tibe2 aku jd senyap.. hehehehe.. anyway, i really appreciate our frenship and hope it will last forever.. i really had a GOOD time with u.. thanx ALOT~

^_^


1 lg bende penting yg aku PASTI nk buat utk hidup aku is kerja after finished my degree.. bile fikir2 balik, sambung MBA mmg sgt perlu if nk jadi lecturer.. tp aku rase aku tak bersedia utk bidang tu.. actually, at first, aku da set yg aku akan kerja dlu utk timba pengalaman.. smbil2 tu baru wat MBA.. and karier sbgai lecturer akan bermule after aku kawen.. that's my plan.. sbb experience tu penting if nk jd lecturer.. aku taknak la bile student tnye aku taktau nak jawab plakkn.. even skills mengajar tu bleh dipelajari slow2, tp aku ttp nk experience.. after aku bincg2 ngn adik2 aku, dorg lg prefer aku kerja dlu.. sbb kesian kt mak.. and for ur info, tahun ni anak murid mak tak ramai sgt mcm tahun lepas.. tp Alhamdulillah, income ttp maintain sbb budak nuseri bertambah.. cume mak aku agak tak biase dgn student yg sikit.. biase die ajar ramai budak.. hehehe.. aku PASTI aku akan kerja dlu.. da rse ok, br smbg MBA.. hopefully segala perancangan aku ni diberkati & dipermudahkan.. Amin.. hrp niat baik aku ni Allah perkenankan.. i just want to help my family.. that's all~

*_*

oh ya, TAKZIAH diatas kemangkatan sultan Johor hari Jumaat yg lalu.. Al-Fatihah~


[notaku: Alhamdulillah. hidup semakin gembira even serabut skit ngn thesis. cume lately, penyakit keluar mlm agk sukar dielakkan smpai mak bising. nsb aku pandai amik hati die balik. hehe. overall, aku LEGA, Alhamdulillah~]



2 comments:

dina said...

keputusan yang diba buat tu baik utk diba n family... betul juga, kalau nak jadi lecturer kena bersedia dari segi mental dan fizikal... harap diba teruskan cita-cita...caiyok!

a.d.i.b.a.h said...

thanx alot dina.. moga Allah permudahkan segalanye~
risau jugak sbb kite hnye mmpu merancang, Allah yg tentukan.. wish me success ye~
thanx again~ ^_^