f.o.l.l.o.w.e.r.s

Tuesday, January 19, 2010

perangai pompuan~

salam to all...

kdg2 aku rse susah jugak jadi pompuan ni... tp kdg2 best gile.. adeh~

tu name nye dilema org tak bersyukur.. Allah da bagi tp tetap tak puas nk mintk lebih dan lebih~

adibah, tlg buang perangai itu.. jgn tamak ye.. tak semestinye sume akan ok~

i don't want banana fruits two time.. tibe2~ hahahahahahaha~

ok, sudah la main2 adibah.. dah la thesis ko tu tajuk pun takde lg, sila la fokus ye.. diulangi sila
FOCUS.. jgn asik ber-FB je~

dr ofis smpai ke rumah asik mengadap FB.. pls stop it!!!!


ok, aku sbnrnye tgh blur ni.. rse mcm nk jerit kuat2 mcm org gile.. xpn nk merase gk jd org gile.. nk tgk ade tak org akan jeles ngn aku lg bile aku gile.. WTF? takde kene mengena ye adibah.. proceed.. ok, dah xlarat nk proceed.. nk tdo lg tenang~


[notaku: maaf, emosi agak terganggu dan sgt blur. aku klu time blur ni ske kiss org. sape nk rse kiss aku? tibe2 rse rindu tu dtg. tp utk siapakah? lalalalalalalala~]

No comments: