f.o.l.l.o.w.e.r.s

Monday, February 15, 2010

currently~

konon nk away, blah la. just nk share je. bia lega rse hati. pasni btul2 away. haha~

" currently aku fokus utk thesis + mase depan. aku suke seseorang, dan biar la dia kekal sbg kwn. sbb aku lebih selesa begitu. ade jodoh tak kemana. family 1st, thats my priority. "

p/s: suke tak semestinye sayang atau cinta. btul tak? JGN salah TAFSIR~

ari jumaat mlm tgk percy jackson, ari sabtu plak jln2 window shopping + shopping skit. dr rumah aku ke gombak ke wangsa walk ke OU ke PJ ke Kpg Baru ke gombak dan akhirnye pulang ke rumah. jauh kan perjalanan kami? bg sesape yg terserempak dgn kami, wat2 tak tau je la eh. lalalalalala~
hari ahad plak mase dihabiskan bersama family tercinta. sume adik2 ade. suke sgt~


[notaku: thesis da jln skit. weekends ni smbg lg. skang aku tgh wat slide mock teaching plak. cuti yg memenatkan otak. huhu~]

No comments: