f.o.l.l.o.w.e.r.s

Thursday, March 4, 2010

still silent~

doaku padaMu ya Allah,

Ampuni dosa ku, ibubapaku dan adik2 ku
Tempatkan lah roh ayah ku di tempat org yg beriman
Permudahkan segala urusan ku, ibu ku dan adik2 ku
Murahkan rezeki ku, ibu ku dan adik2 ku
Berkatilah hidup kami sekeluarga
Berikan lah aku dan adik2 ku kejayaan di dunia dan akhirat
Lindungilah aku serta keluarga ku dari malapetaka, jauhi lah kami dari api neraka serta berikan lah kami kesihatan tubuh badan
Sekiranya kami teraniaya, Kau berilah balasan yg setimpal terhadap org yg menganiaya kami

Aku bersyukur diatas segala nikmat-Mu
Aku juga bersyukur kerana Kau telah sedarkan aku
Bimbing lah aku ke jalan lurus-Mu
Kau terangkan hati ku, tetapkan Iman ku dan bukakan pintu hati ku
Kau berikanlah aku petunjuk dan Hidayah-Mu
Kau berikanlah aku kekuatan utk menempuh segala dugaan-Mu
Sesungguhnya aku redha dgn segala ujian-Mu

Kau temukan lah aku dgn jodoh ku
Sesungguhnya Kau lebih mengetahui siapa yg terbaik buat ku
Amin~



[notaku: fed up dgn org yg berlagak bagus dan konon ramai peminat. please la berperikemanusiaan sikit. kene dekat batang hidung nnti baru tau. Ya Allah, bantulah hambaMu yg lemah ni. Amin~]

No comments: