f.o.l.l.o.w.e.r.s

Friday, April 23, 2010

maybe~

i need a space for myself. i need to think what is the best for me. i need to consider others heart and feelings. just forget about my feelings and just move on. org kate, kalau ade jodoh, ade la. aku dah malas nk fikir. just go with the flow.

kepada kau si mulut longkang, jgn ingat aku akan berdiam. tggu la ape yg aku akan buat nnti. tak sudah2 nk kacau hidup aku yg takde kene mengena langsung dgn kau. tolong lah berpijak di bumi yg nyata. kesahkn hidup kau dlu baru nk amik tau psl hidup org, tu pn kalau tak malu la. go to H**L!



[notaku: i need u now. but i'm afraid to fall in love again and i'm afraid to loose u]

2 comments:

mE said...

Waduh kenapa ni diba?
Kamu ni seperti aku yang hanya fikirkan orang lain tapi diri sendiri yang makan hati....

Hmm harap-harap semuanya kan baik satu hari nanti..amin...

Jangan sedih-sedih k. ^_^

dba said...

nth la umi. complicated btul aku happy pn org nk jeles. susah. penat dah nk fikir.

thanx umi. insyaAllah~