f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, May 23, 2010

bendul~


it's me. kaler nk striking je aku ni. hahaha. xpe, nmpk menyerlah skit. (perasan!) ^_^

da lame aku tak membebel pjg2 kt blog aku ni kn? tp aku klu skali update mmg pjg berjela2. smpai juling2 gk la mate korg nk bace. hehehe. well, terpulang pd korg la nk bace ke tak. aku ttp akan update panjang2. hehehehe.

okay, as u all know, aku da stat training kt SIMA. SIMA tu ape? SIMA tu Scope International Malaysia Academy. training ni under Standard Chartered bank and overall Scope ni wat wholesale banking operations. if i'm not mistaken. hehehe. kire kitorg ni klu dpt keje kt sini, keje belakang tabir la. takde nk duduk kt kaunter pn. hehe. 1st week ni mmg sgt PACK sbb smpai ahad still ade program. sbg trainee, kene la ikut rules and perform sehabis baek. skang ni tak bleh dah nk ikot hati. kene pakse gk diri ni ikot sume program. sbb nnti klu keje kt situ, mmg akan mencabar fizikal & mental. so, dr skang kene berlatih jd KENTAL. hehehe.

well, kt SIMA ade program baru utk fresh graduates. BOA aka Banking Operations Apprentice. and aku apply for this program. klu dpt and lulus sume assessment die, aku akan training selama 6bln and dpt gaji. huhu. interview aritu okay la sbb aku dpt org yg same interview aku mse mintk SIMA ni. hehehe. hopefully aku dpt la join program tu. bleh la trus keje. hehehe.

lagi psl ape eh? ermm. buah hati? hahaahahaha. bleh da ke pggl buah hati ek? well, aku seboleh2nye taknak cite psl ni sbb masalah stalker masih lg berleluasa. nnti cite ape plak yg tersebar kt FB. so, better aku ckp yg kami masih lg berkawan tp kwn yg special. bukn bf or gf ye. we still need time to know each other. lgpn, kami mls nk fikir lg psl relationship or komitmen. kitorg fokus kt kerjaya dlu. da ade kerjaya nnti br kitorg discuss blk hal ni. as of now, sendiri phm la ape yg terpendam dlm hati masing2. and Alhamdulillah sume ok and kami HAPPY bile bersama. ^_^

oh, nape aku pnye tajuk BENDUL eh? adoiyai, jauh menyimpang. hehehe. actually, aku just nk bgtau yg aku ni lurus bendul org nye. korg ckp la ape pn, aku PERCAYA beb! tanpa ragu2. sape2 yg phm aku cane mst tau la perangai aku yg 1 ni. kdg2 sdey gk sbb ade jgk org take advantage dgn keBENDULan aku ni. tp takpe la, aku redha je. klu korg tipu aku, korg yg dosa, bukan aku. hehehehe.

21 Mei yg lepas adalah BIRTHDAY aku. hehehe. terima kasih pd sume kwn2 yg wish. sgt sgt terharu. ye, aku tau aku dah tua, tp aku maintain CUN kn? perasan lg aku ni. hehehe. aku harap doa kalian sume termakbul, Amin~

sempena birthday aku, i wish for happiness. moga dipanjangkn umur spy sempat aku balas jasa mak aku. moga dimurahkan rezeki spy aku dpt berbakti kpd adik2. moga dipermudahkan segala urusan aku utk terus berjaya. aku jgk hrp, die la jodoh aku cz he's the best i ever known & meet. tp klu bukn jodoh kami, its ok and hopefully kami kwn smpai bile2. wat mse ni aku tak bersedia utk kehilangan sape2 terutama family, die dan kwn2. syukur Alhamdulillah diatas semua kurniaanMu ya Allah. Amin~ ^_^

ok la, nk tdo kejap je before nk grk ke pdg merbok. huhu. keBZan melanda. nnti aku update lg ye. bye2~


[notaku: mggu lps aku demam. mggu ni die plak. sian dear. get well soon~]

No comments: