f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, July 4, 2010

speechless~


salam to all.

aku baru je balik dr minum petang ngn Mr.Bf. as usuall, kami pergi mapley yg slalu kami lepak. tapi today keadaan agak berbeza. biase kami pergi mlm, tapi arini pegi petang plak. mcm biase la kn, ari ahad mmg sgt ramai org and byk kete. lg2 area situ mmg ade supermarket ditambah plak ngn awal bln.

biase pegi mlm, mmg kawasan tu lengang gile. and aku rase time mlm la scary sbb tak ramai org. tapi bile da pegi tempat tu petang2, aku rase petang2 la paaaaling SCARY. serius aku ngn Mr.Bf sgt tak selesa and terkejut skit la. mule2 kami dok meja jauh skit, tp memandangkn ujan renyai2, kami pindah masuk dlm and btul2 sebelah pintu kedai tu. kedai ape? agak2 korg kedai ape? huhu~

nak sebut pn aku da menggeletar ni. hehe. hyperbola btul aku ni kn. kedai yg aku maksudkn adalah Magnum 4D. haaa, tau ape kejadah nye kedai tu? aku rase sume org pn tau kn. kedai nombor ekor. seriusly aku ngn Mr.Bf rase menyesal lepak kt situ. sbb nye, 1st thing org sgt ramai and 2nd thing, yg memenuhkn kedai tu adalah MELAYU. damn! nape mesti MELAYU masuk kedai tu?

sumber gambar dr Encik Yahoo~


pangkat ayah and atok kite plak tu. what a shamed old man! adeh. aku ngn Mr.Bf mmg sgt super duper SPEECHLESS. nk angkat kaki, tp sbb da order tu yg stay situ. sbb kitorg dok sebelah kedai tu, kami perhati je org yg kua masuk kedai tu. yes, MAJORITI org MELAYU! ade pkck2 lepak sebelah meja kami, masing2 sembang psl nombor ekor. masing2 tunjuk tiket yg dorg beli kt kwn2. mcm da tak tau malu. mcm tak tau benda tu kn HARAM. judi is HARAM kn? OMG!

da la solat pn tak brape nk cukup. da tau cmtu, jgn la tambah lg dosa tu kn. adeh laa. aku pun bukan baik sgt, but at least aku tau la jgk mane yg haram mane yg halal. klu menang nombor ekor tu pun, sah2 duit haram. bagi makan anak bini, memang bebal la satu family. MasyaAllah, mintak jauh la aku dgn benda2 cmtu. manusia skang, haih~

..............................................................................

last friday, aku ngn Mr.Bf pegi umah e'a. ade wat doa selamat and makan2 skit sempena abg die nk bertunang. aku, Mr.Bf, bee and eriq dtg menyerbu umah e'a and makan smpai kenyang. hehe. sempat tgk bola and borak2. lame jgk kitorg lepak situ. abis je bola, kami trus gerak balik. tapi, ade 1 insiden telah berlaku. TAYAR kete aku pecah! Ya Allah. tak tau nk ckp ape. kali kedua tayar pecah and kali kedua bersama Mr.Bf. sian gile kt Mr.Bf. sorry syg! nasib baek ade bee ngn eriq. sian jgk kt dorg kene call org sane sini. but finally, dpt jgk aku blk umah and sampai pkul4 pagi. Thanx kpd sume yg terlibat. sori sbb susahkn korg.



[notaku: i love u syg! soooo much~]

No comments: