f.o.l.l.o.w.e.r.s

Tuesday, October 12, 2010

k.a.w.e.n~

bile sebut je psl kawen, sume org trus pndg muke aku! aiyark!! -_-"

hehehehe. ye laa, umur da 24 thn. nikah kawen ni mmg da sinonim la dgn tuan pnye bdn. adeh. bukan taknak kawen. ingat soal cani bleh wat main2 ke? nikah kawen ni sgt berat utk dipikul tau tak. so, aku perlu mase lg utk bersedia. dulu2, zaman2 bercinta, wpn skang mmg tgh bercinta, tp tak sehebat dlu, slalu sgt pk nk kawen. tgk kwn tunang nk tunang. tgk kwn kawen nk kawen. biase la, tgh menggeletek sgt mase tu. hehe. selepas kejadian, tmbh2 dpt Mr.Bf yg best and penuh dgn perancangan ni, nikah kawen jd perkara laaaaaaaast skali. huhu. bukan taknak kawen, SAPE TAK NAK KAWEN WEH???? hahahahaha. cume, aku and Mr.Bf utamakan perkara yg penting dlu. contoh mcm, aku nk smbg MBA, so selesaikan dlu MBA at least da lepas 1 sem. selain tu Mr.Bf pn baru2 nk merasa hasil titik peluh, so die utamakan family. same cm aku jgk, cume wat mase skang, gaji aku cume cukup utk diri sendiri, kete and bg mak skit. insyaAllah by next year br aku dpt nk donate kt adik2 plak. hehehe.

ok, stop la psl kawen. aku taknak cite pjg2. aku selalu berdoa agar jodoh kami pjg and segala urusan kami dipermudahkan. insyaAllah klu takde aral melintang soon will be our BIG day. doakan tau! ^_^

psl KERJA, well, skang aku da selesa. tp tgh stress sbb pk cane nk siapkn slide utk present kt MANCOM bln11 ni. adeh. kdg2 aku terpk, tak jd OA pn takpe and aku rela jd staff kontrak. gaji pn byk. tp tu laa, pantang berundur sblm mencuba la kn. cewaaah!! insyaAllah, aku akan cube perform. skang ni aku da abis rotate country. tp China je aku tak abis blaja lg. bile nth aku nk blaja nye. sbb skang aku stay kt HongKong lg. klu ade member nk cuti, then kene replace. cmtu la aku skang. sbb takde extra workers. and aku pn taktau bile aku nk start wat task lain since manager aku pn tgh bz mengadap auditor yg tak sudah2 dtg. 1 ofis tgh stress skang. huhu. tp ape2pn, aku hrp sume nye akan berjalan lancar. *_*

psl FAMILY, so far sume ok. and masing2 tgh struggle utk final exam and ade jgk adik aku yg nk SPM. best of luck utk adik2 aku. moga berjaya dunia akhirat. Amin~ ^_^

* oh ye!!! MBA aku da apply and da submit ape yg ptt. tggu utk dipanggil interview je. then br tau nasib aku cane. hehe. sgt berharap dpt smbg MBA. doakn ye kwn2. Amin*



[notaku: heran plak aku korg nk remove aku dr frenlist! lg bagus la sbb kurg skit kwn aku and kurg jgk STALKER aku. tQ bebeh~]

2 comments:

NER said...

adibah, kita sebaya!saya pun selalu gak terasa kalu tgk kawan kawen or tunang. nnti smbung master katne? saya insyaAllah abis master ujung thun ni..nk keja la pulak.hehe

a.d.i.b.a.h said...

hehehe. tu normal la sbb umur kite kn makin meningkat. hehe.
sy apply mba kt uitm shah alam. dr diploma smpai dgree kt uitm. so mcm xtau nk mintk mane, da serasi ngn uitm. hehehe. oh, nk keje ape? da keje nnti mst awk rse xbest. hehehe.