f.o.l.l.o.w.e.r.s

Thursday, July 21, 2011

berbelah bahagi~

salam to all.

dah lame aku tak update blog kn? huhu. tak tau laa bile nk rajinnye. sbb skang aku da kurg skit berBlog dan berFB. tp aku tetap blogwalking! hehehe.

skang ni aku berbelah bahagi. aku tak tau laa nk tutup blog ni or biar je. sbb klu tutup cm boring plak takde tempat nk luah and cite. klu luah kt FB, paham2 je laa. tak sume org suke kan (AAK?). hehehe. 

tahun ni mmg bz bg aku. penat jugak laa nk kejar sume benda lg2 klu aku ade kelas. skang tgh cuti sem, so relax laa skit. tp pressure kt tmpt keje plak. huhu. tp tak de laa pressure sgt pn, cume pressure emosi sbb kene berdepan ngn org yg bajet bagus dan attitude teruk! huh! tp papepn, aku tak kisah. sume tu management nmpk. jnji aku dpt bonus and ade increment, Alhamdulillah. syukur sgt2! dan paling penting, aku tak kaco org lain. hehehe.

as of now, aku ingat aku rehat dlu laa dr berblogging. klu aku nk post pn, aku post pakai BB kesayangan aku ni je. hehehe. atau klu ade sape2 nk add aku kt fb, klik sini

insyaAllah, dlm ujung thn ni aku akan bz ngn kelas plus hal kawen. hehehe. tp bukan tahun ni aku kawen pun. maybe segala preparation aku cite kt sini. hehehe. harap sume dipermudahkan. risau tu mmg ade, tp aku yakin pd Mr.Bf dan terutamanya pd Allah. insyaAllah. ^_^

till then. tata sume. have a wonderful life. 
^_^



p/s: percaya laa, aku akan update blog aku ni. klu tak selalu pn, at least sebulan sekali. jgn risau okay! hehehe.






No comments: