f.o.l.l.o.w.e.r.s

Tuesday, December 6, 2011

Love mode~

Salam to all.

~gambar ni adalah normal bg mereka2 yg mempunyai niat yg sama dgn aku~



Setelah sekian lame tak update blog kan, akhir nye aku update jugak! Hehehe.

After my last entry, sepanjang tu laa aku busy dgn preparation aku menuju the planning day! Hahahaha. Paham tak? Takyah paham laa. Takde pape pun!

Well, for me, aku jenis yg agak details jugak org nye. Meaning to say, aku lebih suke buat sesuatu mengikut plan yg telah ditetapkan. So, planning aku tu pulak, ade jugak details tertentu seperti bajet and etc. Dgn ade nye benda tu, ia mengelakkan aku drpd stress and serabut. And so far, Alhamdulillah sume nye still in track! Syukur.

Cume biasa laa, halangan utama utk sume adalah DUIT! Tp takpe, usaha tu kan penting. Allah Maha Mengetahui sume nye, insyaAllah dipermudahkan.

Korg still tak paham ape yg aku maksud kan? Hehehe. Bg yg dah paham, diam2 je laa eh. Hehe. Utk yg tak paham, soon u will know! Mmg benda baek, tp maluuu laaa! Hehe. Alaa, jgn wat2 tak tau laaa! Lalalalalala~


"Ya Allah, hanya satu ku mohon padaMu, permudahkanlah segala urusan kami. Amin"








[notaku: discussion among both side is success! Alhamdulillah, sume da tetap. tggu hari je laa and let's counting!]

2 comments:

Anonymous said...

good luck my dear :) bile wedding?

a.d.i.b.a.h said...

thanks. hehe. InsyaAllah klu ikot plan Nov 2012. =D