f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, April 22, 2009

1st paper~

it was really2 not confident...
huh~
tp bleh la wat and xde tgglkn kosong...
hmmm...
agk frust bile tgk carry mark aku...
sbjk ni plg truk bg aku...
harap2 aku lulus dgn jaya nye...
amin~

skang ni nk kemas2 brg and ape2 yg ptt...
aku akan berpindah umah bln dpn...
hopefully lps ni xkn ade lg tekanan bg aku...
aku mmg sgt enjoy serumah ngn mereka, tp biase la, org kite xleh ubah mengikut citarasa kite..
b4 it getting worst, better aku take some action...
aku nk try new environment pasni...
new housemate, no internet, no katil, no meja and its totally empty...
nsb kami ade brg2 utk memenuhkan umah tu...
moga segala urusan aku ni dipermudahkan olehNya..
amin~

pas settle angkat brg skit2, aku nk wat notes monetary economics...
prepare awal sbb if jd pegi AIM tu at least notes da ade...
tggl revise blk je...
da siap wat note eco, br stat MD plak...
harap2 paper lepas ni aku bleh wat dgn confident..
insyaAllah~

^_^

No comments: