f.o.l.l.o.w.e.r.s

Saturday, December 12, 2009

simptom~

gmbr sexy dr aku~


finally aku period dan kali ni simptom2 yg hebat telah berlaku.. antara nye:
  • emo2 xtentu psl
  • teringat akan kisah2 lame
  • terasa diri ni mcm dibenci
  • pelik sbb kali ni tiada jerawat besar spt selalu
hahahahahahahaha~ gile btul la.. susah jd pompuan ni.. nk period je emo2.. tp ok la kn, br la org tau kite ni ade HATI & PERASAAN... annoying tu blkg kire la.. manusia xsume nye perfect~ ^_^

semlm g maxis, aku kn pakai line.. so, adik2 aku pn join bwh aku.. mak ckp senang skit, byr topup bln2 same je byr bil... tp limit yg mak aku ttp kn utk dorg cume RM30 shj... and dorg tkr no gk.. yg 4 no depan sume same ngn aku.. no fon aku kn 012-6741***... so, adik2 aku pn sume amik no depan yg same.. 3 no belakang je lain... tp ok la, senang nk ingat... yg penting, call + sms + mms + 3G sume FREE... hehehehehe~

arini nk kua lg.. mmg xlekat umah aku ni.. bile nk stat wat abstract ni dba oii?? hahahahaha~

adakah aku nmpk kurus?


[notaku: current mode is tiada perasaan. hati kering sekering2nye. Allah lebih mengetahui ape yg ade dlm hati aku. thanx kwn2 utk support anda. sgt2 dihargai~]



No comments: