f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, January 13, 2010

sekolah dan asrama~

salam to all..

ari ahad yg lepas, 100110, aku blk tjg malim, umah atok aku belah arwah ayah aku.. kami tumpang bermalam kt situ sbb esok pagi nye nk gi hantar adik aku yg 2nd last masuk asrama.. and atok + nenek pn follow skali~

ini la skola adik aku.. skola baru and adik aku 2nd batch yg masuk skola ni~


adik aku katil atas.. hehehe~


best gk la skola die.. sgt luas and nmpk sgt baru beroperasi.. sdey gk tgglkn adik aku aritu.. ye la, die adik yg baik, dgr ckp and sgt bertanggungjawab.. tak smpai hati nk tgglkn die jauh2.. abg die pn dok asrama, tp dekat je.. tiap2 mggu balik~

harap adik ok kt sane.. bleh blaja sungguh2 and bleh tlg mak bile besar nnti.. insyaAllah~



[notaku: don't disturb me. i need some time to think what should i do with this SHIT. but i think i should not do anything becz u such a drama QUEEN. gotcha~]



No comments: