f.o.l.l.o.w.e.r.s

Friday, March 12, 2010

kenapa la susah sangat?

salam to all.

1stly, sorry sbb da lame aku tak update blog. keadaan sgt bz 2 mggu lepas. dgn proposal yg tunggang langgang + masalah emo yg melampau2 + stress yg asik melanda. huhu. sian aku kan? tapi takpe, aku still tough lagi and semakin membesar. i can feel it! sure! aku semakin gemok! T_T

about my proposal, tak tau la ok ke tak. tp advisor aku ckp klu ade ape2 die akan email. memandangkan die senyap, so aku assume settle la tu. lagipun mggu depan aku nk gi Segamat yg tercinta lagi. and this time kene gk la jumpe die. takleh takut dah. hehehe. then planning nak cari data sampai dpt br blk KL and pergi bercuti bersama family. yay! teruja gile nk gi holiday next week! ^_^

last saturday, 06 Mac 2010, paginye aku ade Family Day kt ex-skola rendah aku dulu. semangat btul jmpe kwn2 lame. happening gk. best & rse bersyukur sbb still dpt jmpe and keep in touch ngn kwn2 skola rendah. bukan senang nk maintain berkawan ni tau. hehehe. then, petangnye, sorg lagi kawan aku berjaya menamatkan zaman bujang nye. biase nye kawan pompuan aku, kalini kawan laki plak. Alhamdulillah kali ni, kawan2 yg agk rapat dapat jugak dtg. even dari Kelantan pn ade yg sanggup turun. Tapa, aku syg ko lebih la beb! hehehe. overall, wedding iman sgt best and happening. even aku kecik ati dgn kawan2 yg tak angkat fon and last minit cancel, tp aku still happy. hehehe. nnti tgk gmbr eh. weeee~ ^_^

and rabu lepas aku gi interview SIMA. bukan utk kerja, tp join team training dorg. mmg rase rugi sbb tak join dari awal. tp nak wat cane, benda da lepas pn. hehe. Alhamdulillah, aku dah wat yg terbaek aritu. and my senior ckp aku dapat utk May intake nnti. so, officially aku takkan menganggur lepas settle blaja aku. even tu training je, i don't mind. sbb aku takde la pandai sgt, experience pn kurg. so better aku gi training dulu utk asah skills and tmbh knowledge. aku akan buat yg terbaek and perform sbb taknak malukan senior aku. and the most important of course utk peluang pekerjaan jgk. if aku perform, insyaAllah ade job sedia menanti. mudah2an sume akan berjalan lancar nnti. Amin~ *_*

oh ya! arini result SPM kua. and adik aku ade yg amik SPM tahun lepas. well, die dapat 3A 4B 2C. for me, ok la tu. ape yg die da wat tu, itu lah hasil nye. hehe. congrats sys! *_*

kawan2 skola rendah, SK Seri Mega~

congrats iman & ain. moga kekal hgga akhir hayat. Amin~




[notaku: terima kasih aku ucapkan pada yg sudi singgah and bace entry2 aku yg tak seberapa ni. aku sgt hargai. mode skang is happy & cool. excited utk holiday next week~]

2 comments:

gO mi NaM said...

teman dh singgah and dh bis bace..heheh

a.d.i.b.a.h said...

hehehe. terima kasih kerana dtg menyinggah. hehehe.