f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, March 14, 2010

remember me~

salam to all.

semalam, 13 Mac 2010, another wedding aku gi. but bukn kwn aku, besfren aku pnye adek yg kawen. since aku rapat ngn family die, so aku menghadirkan diri ke wedding adek die. adek die muda setahun dari aku tapi laki die tua 2 tahun dari aku. muke jambu ok! hahaha. gambar takde la plak sbb sebok nk naik atas tgk anak besfren aku. hehe. anyway, congrats buat rashila & iman. moga kekal hgga akhir hayat. ^_^

after gi kenduri, aku hang out ngn dewi. actually plan asal nk lepak dgn org lain. tp malas la sbb org tu pn tak msg, die ckp klu die free die msg blk. tp aku malas nk tnye and kebetulan dewi ajak kua, so aku pn memanjangkan langkah aku. kami ke cenileisure tgk movie. cite Remember Me. hero cite tu Robert Pattinson ye kwn2. sgt hensem & menggoda. terliur2 air liur aku tgk die. hahaha.

ni la Hero & Heroin~



ni ayah laki tu & adik pompuan die. sgt sweet adek die tu. comey!

cite ni mengisahkan pasal kehidupan, cinta, family and tanggungjawab. aku taknak cite lebih2. overall cite ni sgt best and sdey. percayalah aku menangis habis2an tgk cite ni. da la time ending sdey plak tu. so, SILA la tgk. korg takkan menyesal! ^_^

..............................................................................

well, da lame aku tak jumpe dewi sebenarnye. maklum la, masing2 bz. bile da jumpe, mmg sgt lega la sbb dpt luah sume yg ade dalam hati ni. time cite ngn die aku malas la nk nangis2, nnti die ingat aku masih ingat lg kisah dlu. so, aku bantai nangis time tgk movie. mmg berlinang2 air mate aku ni. hehehehe. Demi Allah aku da tak ingat pasal hal dulu, cume sdey dgn diri sendiri. tu je.

aku ngn dewi ade masalah yg same tp kitorg tak desperate nk berboyfren. we just wondering, layak ke kami untuk bercinta? kalau layak, bile agaknye tibe hari2 bahagia tu? too many questions yg berlegar2 dlm otak kami ni. org boleh ckp, takyah la fikir sgt. yes, mmg takyah fikir sgt, tp manusia tetap ade hati & perasaan. bile tgk kwn2 makin ramai yg nak and dah kawen, mesti la sdey bile mengenangkan nasib diri sendiri. tp dlm mase yg same, aku happy utk kwn2 aku. laki bleh la cakap relax dlu, muda lagi. yes, jantina korg mmg patut relax and kumpul duit sbb korg yg nk masuk minang pompuan. tp pompuan makin tua makin tak laku. time muda2 ni la kene kawen and tak kisah la brape umur laki tu pn. agree tak?

if korg bace ni mst korg akan cakap aku desperate. no, i'm not desperate at all. cume aku risau dgn diri sendiri. aku mengaku yg aku still tak jumpe lg laki yg sesuai dgn aku. kawan2 ramai, tp buat ape main tgkp muat je. tak syok la mcm tu. kang diri sendiri gk yg merana. ok, fine. tunggu je la smpai tibe mase nye. and aku pasrah if time tu umur aku da 30+ or 40+. i'll wait for that moment, the happiest moment in my life. cume tak tau bile je. *_*

just nk share kt sini, yg all my ex's bakal menamatkan zaman bujang mereka. termasuk la yg the latest one. tak lupe jugak kt ex's and secret admire yg da berkahwin. tahniah! i'm happy for them, really2 happy. no words can describes my feelings. memang dah ditakdirkan kite takde jodoh. and i hope u'll remember me as ur frens. itu pn dah cukup. tak payah ingat pasal dulu2 dah sbb korg mst akan bahagia di kehidupan akan datang. just pray for me, for my happiness. that's enough for me. -_-


.............................................................

after tgk movie semlm, lepak ngn dewi kt danau. die nk tgk sgt kwn aku tu, so aku ajak la kwn aku skali. nasib die mau join. hehe. aku tgk dorg mcm masuk kepala je. cume dewi la weng2 skit mlm td. hahaha. ala, gurau2 je pun. saje nk test. ko mmg sengal dewi, tp ko best! hehehe.

currently aku happy dgn life aku. aku ade family and kawan2 yg always support aku. si penguat semangat pn still stay ngn aku smpai skang. setakat ni die je la yg larat layan aku. and aku rase sgt happy and bersyukur sbb die masih lg nk kawan ngn aku. he will always be my friend and penguat semangat. thanks for ur time and i really appreaciate our friendship. thanks sebab sudi lepak dgn besfren and adik2 aku. andaikate satu hari nnti, ko dah boring and dah malas nk layan aku, bgtau je. jgn ignore aku mcm tu je tau. it will hurts me again. promise tau? hehe. thanks again and sorry for everything. remember me always especially when i'm gone. ^_^

ok lah. smpai sini je la entry jiwa kacau aku. haha. bukan2. entry sdey aku. harap aku lebih tabah lg melalui sume ni. Allah knows what is the best for me. i'll wait patiently.



[notaku: i love u ya Allah. i love u mom. i love u siblings. i love u my friends~]

No comments: