f.o.l.l.o.w.e.r.s

Monday, April 5, 2010

unstable mode~

salam to all.

sejak arwah Mior Ahmad Fuad a.k.a Din Beramboi meninggal, mode aku mmg tak stabil. kadang2 happy kadang2 sdey. padahal arwah takde kaitan darah pn dgn aku. i don't know why this sad feeling is so deep inside my heart. brape kali dah aku meleleh stp kali teringat or terdengar psl arwah. bace nukilan Pak Nil kt Metro Ahad pn bleh aku menangis beria. taktau la nape sdey sgt. moga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Al-Fatihah. Amin~

ade jgk benda lain yg buat mode aku tak stabil. pasal ape lg kalau bukan THESIS. before jmpe wiji & amir, aku sgt riso sbb taktau nak start dari mane. mmg buntu gile. plus aku taktau la btul ke tak data yg aku amik tu. so, berlaku keBLURan disitu. taktau nak tnye sape sbb tak ramai yg buat portfolio. Alhamdulillah lepas jmpe wiji & amir, aku da dpt guideline mane nk start. and skang aku dalam proses nk buat thesis aku. tggl 2 mggu je lagi aku nk abis praktikal. TAPI, tggl 1 mggu je utk siapkan sinopsis. hopefully sempat siap la. eh, mane bleh hopefully, MESTI siap ok! hehehe~

selain tu, ade la 'satu' benda lg wat aku terJIWA KACAU. hahaha. everytime nk period slalu cani. emo tak pasal2. plus suke nk fikir benda yg bukan2. hahaha. tapi, aku malas nk layan sgt perasaan ni. nnti tak siuman plak aku dibuatnye. jnji aku happy aku dah cukup bersyukur. Alhamdulillah~



[notaku: can u show me the meaning of being lonely?]

No comments: