f.o.l.l.o.w.e.r.s

Sunday, November 21, 2010

engaged~


tahniah buat sahabat2 aku yg da bergelar tunang org. wah! sgt best and happy utk mereka.


ni kwn baek aku mase degree, but kitorg kenal since diploma lg. die kwn serumah, sekelas, sekereta, sebantal dan segala se yg ade laa. hehehe. die dgn tunang die mmg da lame kapel, since skola lg. biase la kn lumrah org bercinta, dlu asik gado je. hehehe. tp takpe, dorg ni sweet sbb masing2 kecik comey lotey je. hehehe. dorg dijangke kawen thn depan. i'm definitely akan dtg. WAJIB! hehehe. tahniah sahabatku Suhaili. love u and take care ok! da tunang ni lg kene kuat utk harung dugaan. papepn, i'm happy for u~ ^_^


ni plak kwn keje aku skang. die kwn satu team aku. seronok jgk utk die and kenduri pn akan menyusul thn depan. yay! tahniah Ada~ ^_^

and arini ade la 2 org lg kwn aku yg bertunang. papepn, moga korg pnye urusan dipermudahkan. tabah la mengharungi sume dugaan sehingga smpai big day and hopefully smpai akhir hayat! Amin~




No comments: