f.o.l.l.o.w.e.r.s

Tuesday, November 30, 2010

tak sabar~

salam to all.

agak lame aku tak update blog kn? hehe. aku rajin je bukak, tp mls nk menaip. benda nak cite mmg byk dlm kepala. tp bile jari letak je kt keyboard, trus BLUR. haih. maaf la kwn2 ku. ^_^

anyway, esok da masuk bln December. rase mcm kejap je da nk abis tahun 2010. rase mcm byk benda aku dah lalui. baek happy or sedih. Alhamdulillah, syukur sbb aku masih bernafas lg di bumi Allah ni. mudah2an umur aku pjg utk menikmati lg keindahan bumi Allah ni dan diberi peluang utk berubah kearah yg lebih baek. InsyaAllah~ ^_^

oh ye, aku da tak join OA tu. and aku di'absorb' sebagai GOO shj. bukan SGOO. its ok for me actually. sbb keadaan skang tak sesuai utk aku compete utk konon nk tnjuk pandai. just go with the flow je laa. aku tak kisah, janji gaji naik! hahahahahaha. since kwn sekerja aku da benti, so aku akan bertambah bz smpai la dtg org utk ganti die. wat mase ni nk cuti pn susah and kene jauhkn drpd error. huhu. tak kisah la, aku kerja je jnji time KONVO aku cuti! weeee~ ^_^

sebut psl konvo, 6 Dec ni aku konvo. jemput la dtg bg sesape yg dok kt area Shah Alam dan tak bekerja ye. hehehehe. mmg sgt teruja dan tak sabar nk jumpe kwn2. yg plg BEST skali, aku akan konvo bersama si kekasih hati! weeeeeeeee~ 1st time kot dpt rase perasaan ni. tak tau cane nk re-act nnti. mst family die ade. even family die da notice psl aku, tp CUAK tu still ade ok!! huish, takut seyh~ T_T
(okay, ni ayat2 gatal menggedik! jgn layan)

aku org yg ke 74 ye kwn2! wah! cpt jgk, tp nk menunggu smpai abis tu yg lebam bontot tu! hahahaha. takpe, pasrah je laa. yg penting jmpe kwn2! yay!!!!! can't wait for this coming sunday! ade fotografi session with my family! weeeeeeeee~ happy nye! syukur Alhamdulillah. tamat jgk Ijazah aku~ ^_^







[notaku: 2013, insyaAllah. lambat atau cepat itu urusan Allah~]


2 comments:

mentega^^terbang said...

adib....Congrates!!!..convo akhirnya kali kedua...wuuuu beshnye.....
chaiyOk-chaiyok dib....

Semoga sentiasa sihat walafiat dan bahagia disamping keluarga dan tersayang ^__^

a.d.i.b.a.h said...

Amin~ thanx beb! hehehehe~ =)

hope ko pn happy jgk tau~ =)