f.o.l.l.o.w.e.r.s

Friday, January 21, 2011

cry~

"crying means God cleans ur heart, so that u have more space to fill it with more happiness"



dari bulan lepas smpai bulan ni asik nangis je. cepat je touching. huhu~

nangis sbb marah kt Mr.Bf
nangis sbb rindu Mr.Bf
nangis sbb geram ngn mak
nangis sbb kene marah ngn mak
nangis sbb penat keje
nangis sbb penat nk jge ati kwn2
nangis sbb tak dpt2 interview
nangis sbb result MBA lmbt sgt kua
nangis sbb duit da susut
nangis sbb puas pk salah sendiri
nangis sbb Allah uji mcm2


moga tangisan ni buat aku lebih tabah
and
moga tangisan ni buat aku sedar akan kebesaranNYA




[notaku: revenge is sweet. sweet sgt ke?]


3 comments:

mE said...

aku pong...

nangis sebab keje aku dah lain daripada tahun lepas, kene jaga IT. huaaaa sadis sebab blaja len keje len.. dah la sensorg kene tendang kat situ.. sedih lagi... result nk smbung blaja kat AAN pon tak kuar2.... sedih sebab buat org jtuh cinta... sedih lagi sebab tak dapat balas..huaa sedih semata nih...sori terkomen lebey dari entri ko..haha

[revenge is salty. don't u know too much salt can make u get high blood pressure..hehe]

a.d.i.b.a.h said...

hehehehe. mari nangis bg reda skit. hehehehe.

uish. high blood pressure tu mintk jauh laa. hehehe.

mE said...

aku puas nangis..haha...sekarang nak hadapi semua dengan senyuman....harap ko jugak beb!!