f.o.l.l.o.w.e.r.s

Friday, December 9, 2011

2012~

Salam to all

Ada segelintir kwn2 yg dah tau psl plan aku ngn Mr.Bf and of course between 2 family. It’s a big plan u know! Bukan main2 atau cubaan tau. Sebab kami da nekad, sebulat suara wat keputusan utk menuju ke arah itu. So, InsyaAllah semua ni akan berlaku tahun depan, 2012. Next year is mine okay! Dah decide date sume, cume tak boleh reveal lg. terlalu AWAL. Hehehehe.



Aku malas nk cite kt sini sebab:


  • Mak aku bising! Die tak bagi cite dlm blog sbb die ckp kot2 klu ada org dengki kang wat naya je kan? Bila fikir2 balik, betul jugak. Memang kite kene bersangka baik, tp mesti kene pada tempat nye. Tapi mungkin aku nk cite jugak laa skit2 kan. Hehehe.

  • Takut di cop BERIA! Hmmm. Ye laa, bukan nak kawen lagi pun. Baru nak bertunang. Lambat lg plak tu. Kang ada yg ckp aku nak menunjuk pulak kan. Aritu pn ade jgk kwn tibe2 tnye psl kawen, aku ckp lmbt lg. Tibe2 die ckp, beria ! sentap skit laa kn, tp takpe laa, aku mmg cani mulut kecoh. So takde laa sentap sgt ! hahahaha.


As of now, byk jugak benda yg aku ngn Mr.Bf da laksanakan. And for the simple event pun kitorg ade checklist. Alhamdulillah, so far kitorg still on track. For the budget, I admit, it’s hard for me but not so hard for him. Mr.Bf still mampu and dlm process mengumpul duit hantaran. Hehehe. But for me, dgn gaji ciput ditambah dgn monthly kereta yg agak tinggi dan ditambah lg dgn yuran MBA, ia agak menyesakkan. Tu pun for the last 3 month, aku tak dapat nak tolong mak bayar yuran aku sendiri sbb da digunakan utk benda lain. Sorry sgt2 mak! Alhamdulillah, I'm lucky to have her and understand me well. I love u. T_T

Nak tengok ke checklist aku? Hahahaha. Segan laa. Kalau nk aku list kn brg hantaran boleh laa. Tapi cm malu laa pulak! Gedik tak? Mampos! Hahahahaha.

It’s okay. Itu tunggu next entry eh. Hehe. Di setiap akhir entry aku akan mintk tlg korg doakan utk aku kn. So, hrp korg tak putus mendoakan yg terbaik utk aku tau. Amin.




[notaku: mine DONE! him, NONE! oh duit, please beranak!]


No comments: