f.o.l.l.o.w.e.r.s

Monday, December 12, 2011

1 done!

Salam to all.

Alhamdulillah. Kursus pra-perkahwinan da settle. Sijil nye pun da dpt! Hehe. Lega sgt!

Aku, Mr.Bf dan adik2 aku yg perempuan dah gi kursus ni 2 minggu lepas, 3&4 Dec, kat Mahligai Firdaus. Tempat die kt Setiawangsa.

Seriously, best gile gi kursus kt situ. Ustaz ngn Ustazah die lawak gile! And byk benda yg penceramah tu ckp kene setepek kt btg idung aku ngn Mr.Bf. Hahaha. But for me, bagus jugak tau kelemahan and kelebihan dr skang. At least we have time to improve ourself rite? Hehe.

Pegi kursus ni mmg byk tips yg penceramah bg, dr mule2 kenal smpai laa bile da ade anak, sume tips yg berguna bg aku. Yg paling tak best bile cite psl CERAI! Haih. Sape tak risau beb? Aku harap kite sume dilindungi and dijauhkan laa dari cerai ni. Same2 laa kite doa ye kwn2.

Oh! 2011 bakal melabuhkn tirai. Cepat nye laa mase berlalu. Tak lame lg nk tukar status dah. Pastu 2012! Eh, tahun depan aku dpt 2 status laa. Ya Allah. Takut laa plak! Huhu. Aku sentiasa berdoa agar Allah permudahkn semua nya. Amin.







[notaku: mggu ni, hunting for baju nikah! wee~]

No comments: