f.o.l.l.o.w.e.r.s

Thursday, January 5, 2012

2011 vs 2012~

salam to all.

oh my! aku baru nak update blog? dah hari ke-5 tahun 2012 baru nak update? teruk gile aku punye kemalasan kan. hahaha. sorry byk2, sebenarnye nak update, tp takde idea laa plak. bz pun ye jugak sebenarnye! *alasan lapuk!*

okay, sekarang idea tgh melimpah and harap nye akan terus melimpah sehingga aku habis buat entry ni! hahaha~

well, tahun 2011 dah pun berlalu beberapa hari yg lalu. hidup ni mcm roda, kdg2 kite kt atas, kdg2 kite kt bwh. bg aku, kt mane pun kite berada, kene ingat and berdoa kt Allah selalu. Dia Maha Mendengar dan Mengetahui. for 2011, what can i say is Alhamdulillah, it's been 25 years i have gone through the great chances and opportunity given by Him to lives in His land. i feel very blessed to have my family and friends around me. tahun ni boleh dikatakan tahun yg happy buat aku and Alhamdulillah ape yg aku impikan 80% tercapai. happy sgt2!


based on above status, aku ade mention 1 je impian kene carried fwd ke tahun 2012. dan ade perkatan YAY! disitu. hahahaha. itu nama nye excited gile laa tu kan. and utk mereka yg dah tahu, just keep silent for a while. buat yg tak tau, i'll tell u guys soon. just pray for me tau, moga dipermudahkan segala urusan. Amin.

okay, untuk tahun 2012, aku tak de azam yg specific. cume aku nk fokus dekat azam yg carried fwd tu dlu. and of kos, aku hrp tahun ni gaji aku NAIK, dpt BONUS byk and berusaha gigih utk habiskan MBA dgn cemerlangnye. oh my! hrp sume dipermudahkan olehNya. and paling aku mintak, moga Allah panjangkan jodoh kami smpai syurga. Amin.

update skit about preparation. brg2 sume da settle. so skang bleh rehat and kumpul duit blk. pastu bleh stat DIY ape yg patut. kene wat sendiri jgk sbb duit byk nak pakai dikemudian hari. mane yg boleh jimat, aku kene cut cost. hehe. then, aku da ubah bilik aku! drpd bilik duduk berempat kpd bilik duduk berdua. hahaha. poyo! bilik kecik je pdhal. tp utk mse skang, still kongsi ngn adik2 lg laa. sbb bilik kt umah pn ade 2 je. sian kami. huhuhu~



so, ini lah 2 almari yg berjaya aku beli dan skang aku dah POKAI! hahaha. takpe, demi keselesaan bersama dikemudian hari. eh?? over plak! hehehe. nak tengok deco bilik aku yg terbaru? errkk! nanti laa. tggu gambar dr OP okay? eh, asal deco bilik pn hired OP? hahahahaha. *gedik je tu, layankan aje!*

update about my braces plak. hmmm. skang mmg da byk improvement. it's a good improvement, TAPI, gigi aku JARANG2! oh my! tak sabar nak tunggu doc tarik bg tak jarang and pasang skru yg dijanjikan tu. aku tak sabar sbb aku nak kurus. makin hari makin gemok!!! aku stress bile tengok b**t*t aku semakin membesar dgn jaya nye! oh my!

tengok gigi ku, jarang kaaaann?? -_-"

about family, Alhamdulillah thn ni aku dah takde adik skola rendah lg. hahaha. ape pnye statement nth! no, i mean, aku happy sbb adik2 sume dah besar. bile da msuk skola menengah kn boleh dikategorikn sbg remaja, bukn budak2 lg. so aku HAPPY finally adik bongsu msuk skola menengah. hehe. so skang yg tinggal kt umah hanya aku dan mak. best jgk, bleh laa konon2 berlagak jd anak manja kan? *muntah* tp sian jgk kt mak aku, bru arini adik bongsu aku takde, da mcm rindu je. ehehehe. biase laa, mak mane tak syg anak kan? so, harapan aku utk adik2, moga dorg success slm pelajaran! Amin.

about my work, so far so good! hrp thn ni gaji naik je laa. hehehe. and about my MBA, Alhamdulillah dah abis 2 sem dah. tinggal 4 sem lg! cume ade berita buruk aku terima mse last paper final exam haritu. ade ke GSM suro byr FULL PAYMENT mase daftar? oh my! mane nak cekau rm4500 der?? logik laa skit! da laa bg notis tak smpai sebulan. next week da kene register dah. ape pnye sistem pun tak tau laa. adoiyai! so discuss dgn classmates, masing2 nak amik 2 subjek utk next sem and aku follow dorg. sbb aku pun bukan mampu sgt nk byr lump sum cmtu. 1 subjek rm1500, gile botak kepala aku! huhuhu. luckily aku ade mak, klu tak, mmg da lame aku quit kot. lalalalalalala~

okay, ape lg eh? ermm. i think that's all. pdhal da takde idea dah! hehehe. nanti aku update lg okay~




[notaku: 80 days to go! tak sabar mak noks! hehehe]







2 comments:

tisjustME said...

bestnye!! pakai braces mmg confirm kurus!! hahaha... btw, happy new year!

a.d.i.b.a.h said...

kurus? tidak! makin gemok ade laa. huhu. happy new year too darls~ =D