f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, January 19, 2011

claim jgn tak claim~

salam to all.

arini mcm biase, life bz ngn keje. klu weekdays, mmg mase utk diri sendiri je smpai mak pn kecik ati. maaf mak. keadaan kerja ni yg buat aku sgt penat, penat nk wat benda lain. kt ofis da penat pk psl keje. blk umah mmg ingat nk tdo je laa. online pn kejap2. lucky aku ade blackberry, kire any updates kt FB aku dpt and takyah nk bukak lappy. email pn cmtu, takyah nk bukak lappy, trus masuk dlm hp. terima kasih la Blackberry!

lately aku rajin mengeluh kt FB smpai sume org ingat aku gado ngn Mr.Bf. erkkk!! takde la, kami BAHAGIA je. mode love love gitu. hahahahaha. aku mengeluh psl keje. mmg totally psl keje! pg td aku mcm termarah skit la team lead aku, wpn sbnrnye bukn marah die, cume aku menyatakan kesakitan hati aku. aku ckp aku nk tender klu takde replacement btul2 utk kwn aku yg benti 2bln lepas, tak kire ade keje or tak aku nk benti! perghhh. mcm la aku ni org penting kn smpai nk ckp cmtu skali! poyo je! hahahahaha. then, aku ckp ngn SGOO aku psl perbincangan aku tu. die mmg sgt bagus sbb trus pegi ckp kt assistant manager psl hal ni. psl hal SHORTHANDED. then assistant manager plak bgtau Senior Manager. haaa, baru laa ade perbincangan disitu. aku siap nk claim lg if aku dtg kerja for the whole day, means 7am - 8pm. HARUS claim okay!! sape suro taknak hired cpt2 pengganti kwn aku. huhuhu.

as of now, aku nk tgk and tggu ape yg management nk buat. klu smpai bln3 still cmtu jgk, aku btul2 nekad nk resign, no matter what! cukup la ape yg aku da lalui selama ni even aku syg nk tgglkn tmpt tu. hrp ade solution sesegera yg mungkin! aku dah TAK TAHAN!!




[notaku: nk mintk cuti pn serba salah. cane tu?]


No comments: