f.o.l.l.o.w.e.r.s

Wednesday, September 12, 2018

Young Living Essential Oil by Adibah Azlin

Gituuu tajuk! Dah lama tak update tetiba je tajuk macam tu😂

Assalamualaikum semua.

Setelah sekian lama, baru dapat kemaskini blog yang tersayang ni. Okay, dipendekkan cerita, Alhamdulillah kehidupan aku stabil buat masa sekarang. Anak masih seorang, doakan rezeki aku untuk tambah anak lagi ye.😁

Sekarang aku masih bekerja tapi aku buat bisnes sampingan juga iaitu independent distributor for Young Living Essential Oil. Jadi sebelum aku cerita panjang tentang Young Living ni, aku nak up 1 post macam mana nak jadi ahli Young Living.

1. Beli set Basic ni serendah RM200 sahaja. Boleh jadi ahli. Set ni digalakkan pada mereka yang memang pengguna Young Living, maksudnya dah pernah beli diffuser, dah pernah beli essential oil dan beberapa produk Young Living yang lain.


2. Set Basic Plus Starter Kit ni antara paling banyak permintaan juga terutama pada mereka yang tak tahu pasal Young Living tapi ingin mencuba. Jadi aku suggest set yang ni. Set ni di datang kan sekali dengan diffuser dan dapat 3 essential oil. Untuk first timer, memang berbaloi.


3. Tetapi antara dua set diatas, aku paling rekemen sekali untuk beli set Premium Starter Kit (PSK) ni. Sebab sangat berbaloi-baloi. Dapat diffuser dan 10 essential oil dan paling menarik dapat free lagi 3 essential oil. Setiap satu essential oil ni memang ada fungsi tersendiri. PSK ni boleh dijadikan sebagai first aid kit di rumah kita dan insyaAllah mampu meredakan kesakitan.


Essential oil ni bukan lah ubat seperti yang digembar gembur kan. Essential oil ni salah satu ikhtiar kita untuk meredakan penyakit daripada terus melarat. Tapi semua atas izin Allah juga.

Dibawah ni antara kebaikan setiap essential oil yang ada dalam PSK set;


Apakah kebaikan menjadi ahli Young Living Essential Oil? Lets check out!

🌹of course dapat beli essential oil dan product Young Living yang lain dengan harga ahli! Yay!

🌹aku akan guide korg serba serbi tentang Young Living selagi termampu!

🌹korg akan ada group support yang mana banyak kawan-kawan yang lebih berpengalaman untuk share setiap manfaat product Young Living dengan korg

🌹dapat free gift dari Young Living kalau korg meet the requirement

🌹boleh kumpul point lepas tu redeem point tu dengan barangan dari Young Living

🌹peluang utk berbisnes dgn Young Living

...... dan macam-macam lagi! Serius best dan insyaAllah berbaloi-baloi👍🏼


Untuk mendapat update dan info terkini, korg boleh follow @adibahazlin.yleo dekat instagram. Ataupun kalau ada yang berminat, jangan segan nak whatsapp aku di nombor: 012.674.1670



Xoxo

Adibah Azlin

Young Living Independent Distributor

Cyberjaya, Putrajaya, Kuala Lumpur

No comments: